Cześć!

Nazywam się Marcin Masłowski.

Jestem młodym tatą wspaniałej Ani i szczęśliwym mężem jeszcze wspanialszej Karoliny. Mieszkamy w dawnej stolicy. Mieście królów, smoków i artystów. Dobrze nam tu. No może oprócz zimowego smogu. Tak, oprócz smogu. Ale walczymy z tym. W lecie jest super.

Kiedyś nie lubiłem sushi. Dziś uwielbiam. Miałem być geodetą. Skończyłem finanse. Dużo jeździłem stopem. Później kupiłem samochód.

Co robię?

Pracuję w korporacji. Tak. Nie pierwszej już zresztą. I jestem bardzo zadowolony. Korporacja to przecież ludzie, a bez ludzi nie ma zabawy. Uwielbiam ludzi.

A co robię? Pracuję jako Konsultant Biznesowy i Project Manager doradzając managerom wyższego szczebla i wdrażając nowoczesne metody zarządzania procesami biznesowymi.

Zawsze mi mało i ciągle wymyślam sobie nowe wyzwania. Zawodowe i prywatne. Strasznie dużo gadam i często brakuje mi dnia, żeby o wszystkim opowiedzieć. Pracowałem w kilku firmach, i w Polsce, i za granicą. Codziennie zmagam się z setkami rozmów, przepychanek i negocjacji. To daje mi szansę na obserwację i analizę ludzkich zachowań, osobowości, charakterów, kultur.

Te i inne aspekty spowodowały, że zacząłem prowadzić bloga. Skupiam się głównie na przywództwie, rozwoju osobistym, znajdowaniem balansu między pracą i życiem rodzinnym.

Zarządzam wieloma projektami, w których jest masa osób. Czy jestem szefem? Nie. Nie bezpośrednio. Ale może to i lepiej. Łatwiej mi odkryć, czego pracownik może oczekiwać od szefa. Dlatego też opisuję różne aspekty fajnego szefa i fajnego pracownika. Nie ma prostych zawodów. Ale co zrobić, żeby czuć się szczęśliwym i spełnionym w tym, co robisz?

Po co czytać mój blog?

Czytaj jeśli też szukasz odpowiedzi na takie pytania jak:

  • Dlaczego niektórzy szefowie są kochani i uwielbiani przez swoich pracowników?
  • Jak planować i organizować swoje życie zawodowe?
  • Jak skutecznie zarządzać ludźmi?
  • Co zrobić, żeby Twój szef zauważał Twój potencjał?
  • Jak pracować, żeby awansować?
  • Jak organizować swoją pracę, żeby zawsze skończyć zadania przed czasem i wyjść o 16:00?
  • Co robić, aby inni chętnie z Tobą pracowali?
  • Jak pracować, aby zawsze być zmotywowanym do swojej pracy?
  • Co robić, żeby praca stała się Twoim hobby?
  • Jak znaleźć balans między pracą a życiem prywatnym?
  • Co robić, żeby nie wypalić się zawodowo?
  • Jak skutecznie planować swój dzień?
  • Jakie są najnowsze trendy w zarządzaniu?
  • Jakie są tajemnice największych liderów świata?
  • Jak zorganizować się każdego dnia?
  • Jak wybitni ludzie planują swój czas?

Zatem jeśli jesteś, aspirujesz lub po prostu marzy Ci się zostać kiedyś szefem to zdecydowanie jest to miejsce dla Ciebie. Nie daj się zaskoczyć awansem. Bądź przygotowany na nowe wyzwania.

A jeśli po prostu chcesz być przykładnym, oddanym pracownikiem to też dobrze trafiłeś.

Zarządzanie ludźmi, czasem, sobą to proces. Proces, którego należy się uczyć. Przez lata.

Masz wysokie aspiracje zawodowe na następne 5 lat?

Zacznij przygotowania dzisiaj! Pomogę Ci w tym. Blog pomoże Ci odkryć tajemnice skutecznego przywództwa i samoorganizacji.

Korzystam z wielu źródeł. Moje doświadczenie jest tylko jednym z nich. Nie jestem ekspertem, ani naukowcem. Ale przeszukuję metody, które stosuje każdy doskonały lider i manager w świecie biznesu. Podzielę się tym z Tobą.

To jest największa wartość tego bloga. Nie musisz poświęcać swojego czasu. Zrobię to za Ciebie. Za darmo.

Oprócz tych kilku głównych tematów wrzucam, co jakiś czas, coś luźniejszego. Tak na piąteczek.

Jeśli któryś artykuł szczególnie Ci się podoba i chciałbyś mi podziękować za czas, który w niego włożyłem to zachęcam to udostępniania. Gdzie chcesz. Jak chcesz. Niech idzie to w świat. Niech Twoi znajomi też korzystają.

Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku –> Klik <–

Dość płacenia za wiedzę!

Jak często piszę?

Artykuły publikuję maksymalnie 2 razy w tygodniu.

Wiem, że trudno być na bieżąco ze wszystkim, co dostarcza nam internet, więc ta częstotliwość powinna wystarczyć. Posty mają od 500 do 1500 słów. Zdążysz przeczytać w ciągu 10 min jazdy tramwajem do pracy.

Czy brać je sobie do serca?

I tak i nie. Nie jestem ekspertem. Pewnie nie raz będziesz wiedzieć o wiele więcej na temat, o którym piszę. Nie czekaj! Od razu opisz swoje przemyślenia w komentarzu. Rozmawiajmy.

Mylę się?

Powiedz mi o tym. Może tak być. Ale proszę Cię o konstruktywną krytykę. Napisz co lubisz, a z czym się nie zgadzasz. Czytam wszystkie komentarze i na ile to możliwe odpowiadam na wszystkie. Może nawet poproszę Cię o napisanie swojego artykułu, który wrzucę na stronę główną.

Wierzę, że blog pomoże Ci w Twoim codziennym życiu i zmotywuje Cię do robienia czegoś więcej.

Najpopularniejsze artykuły?

Jeśli jesteś po raz pierwszy na tej stronie to pewnie chcesz zacząć od najpopularniejszych artykułów.

Oto i one:

  1. 5 prostych kroków, które pomogą Ci odnaleźć Twoją wymarzoną pracę
  2. Jak zdobyć dyplom Harvardu wydając niespełna 350 zł?
  3. 6 sposobów na ograniczenie nadgodzin
  4. Jak wyróżnić się w pracy i błyskawicznie przyspieszyć swój rozwój?
  5. Czy przez brak komunikacji można zbankrutować?

Czy można się ze mną kontaktować?

Oczywiście!

Możesz napisać do mnie poprzez e-maila, Facebooka, Linkedina czy Twittera. Możesz też użyć formularza zamieszczonego na blogu. Odpowiadam na wszystkie wiadomości.

Miłej lektury

Marcin Masłowski

 

Jest to mój blog osobisty. Wszystkie zawarte treści wyrażają moje osobiste przemyślenia i przekonania. Nie reprezentuję ani nie działam w imieniu żadnej organizacji ani instytucji.